Rustigheid kent geen tijd.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van onbekend talent - WaarBenJij.nu Rustigheid kent geen tijd.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van onbekend talent - WaarBenJij.nu

Rustigheid kent geen tijd..

Blijf op de hoogte en volg onbekend

23 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

rechtstreeks from the island that treaths everyone with a smile! het is de neger die zijn zwarte kleur in een koffer op schiphol heeft achtergelaten..

Ik las dat het goed weer was in Nederland doet me goed.. PAK WAT ZON BLEKE BLEEKSCHETEN HET ZAL JULLIE GOEDDOEN! haha..

Ik heb het verschrikkelijk moeite met die zon te ontwijken om elk hoekje komt ie ff naar me kijken.. dat is trouwens hetzelfde als elk steegje dat s avonds volstaat met een foute neger die in zijn klauwen hetzelfde mes heeft als sylvester stallone in rambo 1..

Maar wees niet bang

"Ik maak me gewoon zorgen om jou is een veel gehoord excuus voor bemoeizucht"

Jullie kennen me ik maak snel medenegers en het werk dat ik moet doen is goed voor die overtollige kilos die ik al telang met me meesjouw.. Ik moest deze week bij Antillean Liqours in het warenhuis werken.. dozen van 12 tot 20 kilo sjouwen.. nou jah sjouwen doen ze hier niet aan.. overgooien.. dat moet ik doen tot 12 uur.. dan ga ik ff lunchen met wietske en andere relaxte gasten die hier ook stage lopen.. we hebben op dit moment een groepje van 12.. en er zitten een paar sexbommen tussen..

"je bent een sexbom.. maar jammer dat je in 1 minuut ontploft"

Maar annyway? welke way? highway? milkyway?.. geen way levert zoveel op als de wayway..je way toch.. annyway..

dan kom ik dus terug en moet ik in de vrachtwagen met een neger zitten die 5 jaar in the bronx heeft gewoont.. hij vondt maar dat ie terug moest gaan anders anders kreeg ie gevoelens en ik quote: "If I stick to that kind of life I got stock in this rollacosta of robbin' and steelin' I can do that my hart must be pure.. there is only one love in my life and thats the love of god"

Zoohooow die is goed met uitspraken!! maar wij zijn goed met chicken!!!

Maar wel een relaxte gast.. heeft me the ghetto's hier laten zien en van alles.. sorry pa & ma maar het is hier ghettofabelous haha..

Ben gisteren uitgeweest nouw sorry maar ik begrijp waarom natalie per ongeluk overboord is gevallen.. wat zijn die amerikaanse meisjes dom.. je vertelt ze wat over de manier hoe jij je schoenen geroerd hebt in de thee omdat je geen lepel kon vinden en je bent gelijk the love of there live.. niks mis meej maar ga dan ook niet zeiken dat je het een keer misgaat.. bovendien heeft die kerel een paar mooie schoenen eraan overgehouden.. die k swiss gaan langer meej dan de brein van die nathalie..

Natalie schijnt ook gezegt te hebben:
"Ergens diep van binnen, ben ik behoorlijk oppervlakkig"

Dat vragen om moeilijkheden dat is hetzelfde als ik met een feyenoord shirtje the ajax f side binnenloop en vraag wat de weg naar beverwijk is..

Maar annyweg.. het uitgaan is hier goed te doen.. veel verschillende nationaliteiten op dit kleine eiland zitten 151 verschillende nationaliteiten.. en wat heel raar is dat de bovenkant van het eiland (vanuit de kaart gezien) een frans gedeelte heeft.. en de onderkant een nederlands gedeelte.. en je merkt het duidelijk.. als ik naar het franse gedeelte rijd.. switch mijn telefoon van netwerk.. kan ik alleen met euros betalen en verandere blije gezichten in chagarijnige grafgezichten..

"Als je oprecht in het leven wilt staan,
dan zeg je wat je doet en doe je wat je zegt en ik zeg waar het op staat"

Het enige wat positief aan de fransen hier is, zijn hun hiv testen..

Maar voor de rest.. im havin a ball.. deze week zit ik de gehele week langs de weg klanten maken met een indo met een ringbaardje.. zijn bijnaam is slick rick the ruller.. Dus heb echt zin in aankomende week.. maar eerst gaan we morgen met zijn 12en naar anguilla.. schijnt het mooiste eiland ter wereld te zijn waar ze fotos maken die de hele wereld overgaan.. We gaan erheen met een rasta-vrouw-mattie die ik heb gemaakt..

"Ingewikkeld als dreadlocks"

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=anguilla&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

kunnen jullie ff zien hoe anguilla eruit ziet..

Ik ben blij dat ik niet teveel fotos heb meegenomen van iedereen.. want ik begin jullie wel een btje te missen.. En als ik die fotos had meegenomen kan ik echt nog terugdenken.. hier denk ik vooruit.. noujah.. leef van dag tot dag..

"Je kan beter gekwetst worden door de leugen dan getroost door de waarheid"

Noujah.. dit gaat weer diep als een diepvries ik hou het voor gezien.. ik ga nu een autotje kopen.. AAAAH ME 1STE AUTO.. heb al autosleutles laten maken met pussywagon erop.. zwaar gangster G..

FF voor het lowtje: ZE KENNEN ME MATEN NIET!!!!

Peace up Anti Down.

  • 23 Februari 2008 - 15:58

    Josina:

    Wauw stef ik hou van je verhalen.. haha..
    En moesten die foto's van Anguilla nou echt? Moet ik nou echt weten dat jij daar zit en ik op mn werk en in de lelijke collegezalen, met koud weer en regen? Ik ben echt jaloersss..
    Maar ik gun het je natuurlijk ;) Geniet ervan.. Doe een beetje voorzichtig en leef inderdaad maar lekker van dag tot dag! Kus!

  • 23 Februari 2008 - 16:15

    Jannike:

    goh jonge ik begin het idee te krijgen dat je het er best leuk vind.
    maar wanneer ik dan weer vanaf de 3e verdieping naar buiten kijk met een kartonnenpak in mijn hand en omrop friesland op de achtergrond, dan weet ik dat niks op gaat tegen ons pure leven in h'veen.

    liefs!

  • 23 Februari 2008 - 16:57

    Far:

    Jij lekker in de zon ik ingesneeuwd in f*cking ConnecticutCUT met 2 screaming kids!!! Maar duurt gelukkig niet lang meer... I agree with the American girls...
    See you...
    Kusje

  • 23 Februari 2008 - 19:00

    Daniël:

    pffff... het is te gruwlijk..
    deze boi komt nooooit meer terug ik zeg het je..
    goed om te horen dat alles sow nice is.
    beter kom je met foto's van Anguilla.
    hoe staat het met je setup daar ouwe? heb al tijd gehad om te produceren?
    ik heb gister avond een minimal sessie gehouwe in de enzo. hele avond gedraait... van subtiele mnml naar snoeiharde techno.. grandcafé afgebroken :p .. sloeg wel aan dus!

  • 24 Februari 2008 - 14:16

    Michael:

    HAHAHAHAH, ok goeie tijden dus.. fockk ben tering jaloers ouwes.. kijk al uit naar je volgende tory.

    X

  • 24 Februari 2008 - 15:49

    Toon:

    haha, die foto's..
    Eindelijk voor die papies die het zo graag wouden..

    Nu kunnen we teminste zien hoe alles daar is!

    je loopt al naast je schoenen zo te zien..

  • 24 Februari 2008 - 23:40

    Resica:

    stef wat een heerlijk verhaal.. jij vermaakt je echt prima dus. die grill staat je goed trouwens.. enuh idd wat een prachtige foto's van Anguillla shidey.. word er stil van.. GENIETSE!

    liefss rees x

  • 25 Februari 2008 - 07:54

    Leonie:

    Stef, wat een verhalen, lachen gieren brullen.
    Ben blij dat je het leuk hebt!
    XXX

  • 25 Februari 2008 - 12:19

    René:

    He Broertje,

    Mooi dat je daar van het mooie weer kunt genieten, en dat de werk mentaliteit je op je lijf is geschreven...(lijkt de luchtmacht wel...)Hahhaha Want na gedane arbeid is het goed rusten..

    Maar als de verhalen van roze binnenbanden er op komen dan gaat het echt goed!!

    Je bent dus alvast je trouwlocatie voor over Ugh jaar aan het uitzoeken...Leek niet zo onaardig, kan niet tippen aan het nannewijd maarja!!!

    Nou verder niet zoveel te melden, zal even aan het werk gaan...

    GR René, Jo en je kleine nichtje..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

onbekend

Pappies en Mammies.. het is daar.. de verste van de verste de ergste van de ergste.. De nederneger is buitensporig gegaan..

Actief sinds 04 Feb. 2008
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 47834

Voorgaande reizen:

04 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

China

22 Oktober 2010 - 04 Februari 2011

Aarsie

21 Augustus 2008 - 09 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: