Donate! geef gul... STEF STAKKERPOT - Reisverslag uit Rivas, Nicaragua van onbekend talent - WaarBenJij.nu Donate! geef gul... STEF STAKKERPOT - Reisverslag uit Rivas, Nicaragua van onbekend talent - WaarBenJij.nu

Donate! geef gul... STEF STAKKERPOT

Blijf op de hoogte en volg onbekend

25 Juli 2008 | Nicaragua, Rivas

zoveel plannen.. en zo weinig geld..
ik denk dat het tijd wordt om mensen die gratis profiteren van mijn verhalen.. een gunst te vragen..

noujah een gunst.. wees eerlijk deze optimistische verhalen zorgen ervoor dat het percentage ophangingen en tv in bad gooi praktijken stevig doet dalen..

"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our Breath away"

ik zit nog 3 weken aan de andere kant van de planeet en wil nog schildpadden zien.. leren surfen en panamaneense bananenbladeren zien groeien.. maar aangezien de geldboom op mijn rug begint te rotten..en ik problemen heb met een ticket terug naar huis te groeien.. vraag ik dringend maar beleefd om een kleine donatie om deze welbekende krullenbol terug naar huis te sturen met een tas vol ervaringen en een handje vol met centjes..

donateurs worden beloond met de 22e druk van het prachtige boek..
10.000 verhalen uit de oude doos van tante joos..

mijn girorekening is 3093386..

geef gul.. anders ziet u binnnen enkele weken een blanke krullenbol met een hongerbuikje door uw beeldscherm heenkruipen..

ik dank u...

verder...

Weg uit guatamala.. maar niet zonder slag of stoot.. want als biljartvereniging "keus genoeg" een vinger in pap steekt kom je nooit verder.. en zijn zoveel mooie plaatsen te zien.. maar inge en ik hebben besloten voordat we uit guatamala vertrekken.. nog 1 vulkaan eiland met groot meer te bekijken.. zo gezegt zo gediggi daan.. wij op naar pananchel.. fluitje van een cent.. we moesten met een boot het meer oversteken naar san pedro.. wij uitstappen alles pico bello.. wel een uitgestorven stadje.. maar zoals 12 mensen op een tanden.. kon dit als "knus" omschreven worden..

wij een kamer boeken.. we vonden het al raar dat er totaal andere prijzen stonden in de lonely planet en het hotel.. wij dachten we worden opgelicht.. maar na onderhandelen kwamen we bij een redelijke prijs uit ( 1 nacht voor 10 euro is oke)..
toen dat paardrijden gebeuren geboekt.. zegt die kerel jah dan moet je morgen wel om 11 uur in san pedro zijn.. wij zo huh.. daar zijn we toch.. ik heb zelf jurnie kaagman nog nooit zo verwonderd zien kijken.. en stevie trouwens ook niet.. we waren verdomme op de verkeerde plek uitgestapt.. we waren ipv san pedro in san marco uitgestapt.. godsanne... en ff een citaat uit de lonely planet wat voor plek san marco was¨

san marco is een waar hippi magneet aangezien de hippies geloven dat san marco een cosmische energie bevat die het karma van dengene kan doen balanceren.. godverdomme.. alsof je tijdens zon backpackreis nog niet genoeg geitewollesokke types ziet.. sta je verdomme tussen de zen-zen-tel-tot-ten..en de als ik maar met yoga dan hoef ik niet met hijga.. figuren midden in de rimboe.. wij skipte hem als skippie.. 2 nachten en meer niet!

het paardrijden ging formidabel.. mijn paard señor pedro... was als een trekpaard die het niet meer trok.. maarjah.. 100 kilo (1 brok genot) met 50 kilo krullen op een ros.. dat als staan op drijfzand.. die zakte door zijn hoeven..

Verder besloten we vanuit san marco terug te gaan naar antigua om vanuit daar de volgende morgen naar guatamal city te vertrekken.. en dan de bus te pakken van nicaragua.. alles ging perfect totdatwe de avond ervoor besloten een wienerschnitzel te eten.. inge en ik hebben een voedselvergiftiging opgelopen waar de honden nog geen kaas van hebben gegeten.. geen harde kak met gemak.. en het was brokje leggen niemand zeggen.. dus niet in staat die bus te pakken.. maar de volgende dag op een rantsoen van zoute crackers met lollys en liters water.. toch die bus ingekropen.. 17 uur durende reis.. die opzich soepel verliep.. alleen wij 2 achterin produceerden zoveel gas dat al de mensen in de bus aan ons vroegen of we duitsers waren..

inmiddels aangekomen in Rivas Nicaragua.. we hebben wederom een vulkaaneiland bezocht en hadden besloten deze te bezichtigen op de stalen ros.. jaja.. als je er maar oplos rost.. een yamaha crossmoter gehuurd.. en door de rimboe langs inelkaar getimmerde hutjes met palmbomen scheuren.. er zijn een paar innoverende filmpjes geproduceerd die ik bij terugkomst graag aan u zal tonen..

mensen bedankt voor de aandacht.. en voornu wiederschnitzel!
en onthoud..

life is lost in dreaming.. and dreaming is lost in becoming..

Ps.. kan ik straks kiezen tussen biefstuk of pap... de donatie is geen grap.. !

  • 25 Juli 2008 - 01:38

    Ing:

    Ik zeg, we gaan voor de biefstuk!! Wordt nu wel tijd voor lekker eten na die helse dagen..

    Lieve mensen, jullie hebben je magere krullenbol weer snel terug.. ;)

  • 25 Juli 2008 - 21:14

    Anneke:

    YES, het wordt nu ook tijd!

  • 29 Juli 2008 - 14:38

    Toner:

    geld maakt niet gelukkig

  • 02 Augustus 2008 - 07:18

    Etienne :

    Arme Stakker...
    Als er wat geregeld moet worden dan moet je maar even bellen dacht ik....

    Maar ik ben erg benieuwd naar je omzwervingen..

    veel plezier daar...

    Groet Etienne en Janine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

onbekend

Pappies en Mammies.. het is daar.. de verste van de verste de ergste van de ergste.. De nederneger is buitensporig gegaan..

Actief sinds 04 Feb. 2008
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 47917

Voorgaande reizen:

04 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

China

22 Oktober 2010 - 04 Februari 2011

Aarsie

21 Augustus 2008 - 09 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: