benen open.. en geef die pannama.. - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van onbekend talent - WaarBenJij.nu benen open.. en geef die pannama.. - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van onbekend talent - WaarBenJij.nu

benen open.. en geef die pannama..

Blijf op de hoogte en volg onbekend

09 Augustus 2008 | Panama, Bocas del Toro

okee.. wederom is die terug de man die een pas kan geven over 250 meter.. daarom noemen ze me de verschoppeling.. de man die vraagt of hij zijn veters wil vastknopen en vraagt of het een strikvraag is.. de man die geen werk heeft.. zelfs geen kabelbaan.. de man die schrikt van bamboe.. kan vertellen dat hij in 1 week tijd geen REET heeft uitgevoerd...

maar alleen van costa rica naar panama is gereist.. en tot de conclusie kwam dat het toch wel weer genoeg is geweest..

het is hier goed feesten.. in bocas del toro.. http://www.nomadsurfers.com/images/maps/BocasDelToro.jpg

en
http://static.lonelyplanet.com/worldguide/images/BN7007_21.jpg

want de rum cola wordt hier voor 1 dollar per stuk weggegeven.. en dan heb ik nog niet verteld dat het van half 7 to 9 happy hour is.. dus jahwel 2 rum cola voor 1 dollar.. dus eigenlijk zijn mijn plannen om dolfijnen te gaan bekijken.. en jungle hikes te doen.. een beetje verzet.. ik heb het te druk met het zitten op de barkruk.. en over ben ik met gemak tot half 6 brak.. ben hier gisteren wiets en bas tegengekomen.. en met hun ben ik van plan de laatste paar dagen verder te reizen.. we gaan als alles goed gaat.. het panama kanaal bekijken.. op goed advies van etienne.. en in panama city schijnt het leuk stappen te zijn.. nou kijk dat mag natuurlijk niet gemist worden.. ff wat cultuur opsnuiven in de grote steden.. zoals we op de foto kunnen zien.. blijven de mensen laag bij de grond.. en doen ze niet zo uit de hoogte.. nee met beide beentjes op de grond en geen neus in de wolken daar.. daar hou ik van nuchterheid.. (alhoewel k dat al dage niet heb ervaren)..

http://faithcenter.files.wordpress.com/2008/02/panama-city.jpg

voor de rest kan ik alleen maar vertellen wat de plannen zijn.. omdat ik pas weer een verhaal zal kunnen schrijven in miami.. woensdag vlieg ik terug naar sint maarten.. om een nachtduik te doen.. een feest te bezoeken.. en duik om haaien te voeren zal uitvoeren.. het zal echt vreemd zijn om de plek die ik toch een beetje als thuis ben gaan ervaren weer te zien.. dan zal ik na 4 dagen sint maarten.. 3 nachten in miami verblijven met wiets en bas.. waar we waarschijnlijk alleen maar zullen bakken op het strand.. en kijken hoeveel plastike tieten we kunnen tellen.. en dan weer jammer genoeg weer terug zal moeten naar het koude kikkerland.. aan al het goede komt een eind.. en ik maak er straks een einde aan! dus geef me een touw en een boom..

ik zou jullie graag meer spannende verhalen willen vertellen.. maar als het niks wordt hou ik het liever kort..

  • 10 Augustus 2008 - 09:55

    Jannike:

    gotte gotte got

    kom nou maar eens naar huis jonge.. tis wel goed zo!

    Xx

  • 17 Augustus 2008 - 15:08

    Josinaaa:

    Heeeeeeee lieve stinkerd!!
    Zit je weer niks te doen met je luie reeeet.. Haha veel plezier nog even daar, ben blij dat je bijna terug bent!
    Ik ben net terug uit Calella, lekker bruin en lekker dooooood..
    Heb eigenlijk ook helemaal niks te vertellen, ohjaaaaaaaaa ik heb je vast ingeschreven voor de paaldanscursus, dus hou die heupen los!
    Dag mopjeeeeeeeeee (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

onbekend

Pappies en Mammies.. het is daar.. de verste van de verste de ergste van de ergste.. De nederneger is buitensporig gegaan..

Actief sinds 04 Feb. 2008
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 47916

Voorgaande reizen:

04 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

China

22 Oktober 2010 - 04 Februari 2011

Aarsie

21 Augustus 2008 - 09 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: