Afschijt.. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van onbekend talent - WaarBenJij.nu Afschijt.. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van onbekend talent - WaarBenJij.nu

Afschijt..

Blijf op de hoogte en volg onbekend

20 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Miami

Jammer.. het moment is daar.. de nederneger.. wordt straks door het 9/11 vliegtuig thuis afgezet..

Een tijd waar ik nu een ervaring van draag (hij schijnt als een gek).. kende veel nieuwe ontmoetingen.. maar ook veel afscheid.. het is soms moeilijk om momenten te hebben waarin ik me persoonlijk heel goed bij voelde.. en dat de tijd ervoor zorgde dat ik afscheid moest nemen van deze plek.. Vooral met het reizen van Mexico naar Panama.. kende veel van deze momenten.. Je kan nooit ergens te lang blijven.. of stil blijven staan.. want je hebt zoveel te doen.. zoveel te zien.. als je stilstaat.. zal je ervoor moeten zorgen dat je momenten later 2x hard moet gaan.. Zo zal altijd wel zijn denk ik..

Maar Sint maarten heeft als nummer 1.. een plekje in mijn hart gekregen.. Nu ik in Miami met Wiets.. veel herinneringen loop op te halen.. kom ik er echt achter wat een apewilde tijd ik er heb gehad.. niks was te gek.. en alles kon.. Ik had nog nooit.. een eigen autotjes gehad.. waar ik een stereoinstallatie inhad.. die meer bas beter kende dan ikzelf.. nog nooit zon wit strand gezien als op anguilla.. Ik kan nog uren doorgaan..

Het zal lang duren voordat het moment weer komt.. dat ik in een doordeweekse dag.. me ogen opendoe door de herrie van goedkope graftelefoon.. die ik daar heb gekocht.. ik een rammelende koppijn heb.. door de bacotrein die vele stationnen door me hoofd loopt te denderen.. ik me in mijn kleren hijs.. een koude douche moet nemen (6,5 maand een koude douche... je raakt eraan gewend).. ik me voordeur opendoe.. ik nog ergere koppijn krijg door de verblindende zon.. mijn auto inkruip.. zonnebril opzet.. relaxt reggae tunetje opzet.. en rustig 25 minuten te laat op me werk kom.. iedereen groet.. me verhaal doe aan mijn collegas.. wat er de avond daarvoor allemaal is gebeurd.. dan van 9 tot 10 alleen maar mailtjes sturen naar iedereen.. en dan maar eens beginnen met werken.. en uitkijken naar de pauze van 12 tot 13.30.. want jah.. dan heb je natuurlijk al 2 uur werk erop zitten..

Nederland staat voor stress en werken.. 2 termen die me schubben eczeem bezorgen..

Dan heb ik nog gereisd van cancun tot panama city.. in de meest verschrikkelijke omstandigheden geslapen.. veel armoede gezien.. kinderen die met een kapot wiel en een stok.. spelen.. en nog meer lachen dan die verwende kinderen in NL met hun playstations en breedbeeldjes.. Mensen blijven vrolijk en behulpzaam.. ook al hebben ze het zoveel slechter dan ik.. Ben tot de conclusie gekomen: Hoe armer het land.. hoe groter de lach..

Toen ben ik van panama city.. wat trouwens een enorm mooie stad was.. alleen naar new york gereid.. hier zou ik 14 uur op het vliegveld moeten wachten.. natuurlijk had ik het zelfde grafhumeur als andre Hazes toen hij te horen kreeg dat de koelkast kapot was.. en zijn Heinies koud waren..
Dus ik stond daar.. kreeg eerst een kruisverhoor bij de immigratie.. Ten eerste het helpt niet echt als je paspoort volgestempeld staat met panama en costa rica.. hij was waterreus op doel: hij wou niks laten gaan.. waarom ik naar Sint maarten ging: Jah om me koffer op te halen.. Waarom heb je die koffer niet meegenomen? Jah ben wezen backpacken.. Hoesow neem je dan niet alle koffers mee? Nou in ieder.. ik haalde zoveel verhalen er bij.. en hij meer vragen.. dat mijn hele verhaal niet meer klopte.. en ik dacht ff als hij zo doorgaat.. moet ik een mee een achterkamertje in.. doet hij zijn horloge af.. en wordt het feest in me reet..
Maar het viel mee.. ik kan nog steeds zitten..
Ik wou inchecken.. zodat het wachten kon beginnen.. maar ik kon pas inchecken als ik een bewijs had dat ik binnen 3 dagen weer sint maarten zou verlaten.. natuurlijk had ik die niet bij me.. en ik dacht GVD.. moet ik straks helemaal de stad in om dat verdomde printje te maken..

Dus ik pakte mijn ziel en nam hem onder mijn arm mee de bus in.. totdat ik een leeg loket zag staan.. met 2 kibbelende dames.. ik dacht.. rome is niet de hoofstad van portugal.. dus probeer het gewoon nog een keer.. dus ik gooi me haar naar achter en zeg heel subtiel tegen die ene: He schat kun jij een golfbal door een tuinslang van 50 meter heen zuigen?.. en tegen die andere:Wil je dansen? Ja? Mooi... dan kan ik hier zitten... dus ik had een plek en een gesprek.. ik was lekker bezig..
Na een goedgesprek over voedsel das goedspul.. had ik een deal dat ik Nederlandse kaas zou opsturen.. en toen gaf ze mij 2 vouchers.. gratis slapen in een 5 sterrenhotel.. met gratis eten.. dus toen zat ik daar: met mijn ziel onder mijn arm.. op een kingsize bed.. met keuze uit 80 filmkanalen.. Zonder een cent te betalen.. nou nederlandser kan het haast niet..

Toen terug naar sint Maarten.. het voelde toch een beetje alsof ik thuiskwam.. we hebben een autotje gehuurd voor de laatste paar dagen zodat het afschijt heeft kunnen beginnen.. nog 1 avondje uitgeweest.. nog 1 avondje op mijn favoriete strand gehangen en gezwommen.. nog 1 avondje door de stad. afscheid genomen van alles wat ik liefhad.. en dan met pijn in mijn hart.. en een gat in mijn zak.. naar Miami..

Miami is een mooie stad... alleen we dachten ff dat we de lul waren.. Op het nieuws werd er geroepen dat hurricane Fay opkwam.. wij dachten fuck.. dus de 1ste dag heeft het gewaaid en geregend.. wij hebben albert heijn hamsterweken geïntroduceerd.. want we hebben die hele supermarkt leeggehaald om op onze hotelkamer door te brengen.. Want snachts zou het GEVAAR genoemt Fay toeslaan.. Nou een natte wind in mijn boxershort is heftiger.. wat een lullig orkaantje.. ik vroeg nog kan jij een orkaan? maar het was een storm in een glas water.. dus vandaag hebben we een auto gehuurd.. en hebben we miami verkend.. super mooie stad.. veel te zien...

morgen staat de reis terug naar nederland weer voor de deur.. Ook hier heb ik erg zin in.. Vooral zin om iedereen weer te zien.. want zo langzamerhand ben ik echt IEDEREEN gaan missen.. elk persoon die een plekje in mijn hart heeft.. mis ik om zijn individuele kwaliteiten.. iedereen kan een andere emotie bij me teweeg brengen.. Nederland zal koud zijn.. maar er ook hier moet er weer gefeest worden.. gelukkig heb ik verschillende vrienden die mijn agenda alweer volgeboekt hebben.. tot de 30ste ben ik vol.. en daarna zal inge bezocht moeten worden.. want ook die heeft nu een grote plek in mijn hart..

Dus zodra ik Nederland in ben: Ga ik met een raffael van de vaart naar de wildste feesten.. Misschien dat ik ff @ heitinga.. Maar die wil meestal naar het strand en dan ben ik bang dat ik andre van duin tegenkom.. die ik laatst al had gezien bij cameron op diaz.. Die heeft al tijden geen georgina verbaan.. Zelfs geen kabelbaan.. en nu de werper van de yankees rijk de gooijer het zo goed doet.. komt er ook geen een frank en frey..
In Nederland komt vast weer het moment dat ik bassie en dan komt adriaan.. die mij meld dat de truckchaffeur bin laden meld dat hij frits bom heeft geplaatst.. pff dat ga ik echt niet trekken..

Dan zoek ik gelijk naar een gaston Taument om mezelf op te hangen.. maar die kan ik dan niet vinden want die was aan het vissen met Regi Blinker.. Die was aangevallen door John de Wolf.. terwijl Ruud vroeg of het Heus was.. Maar gelukkig dat hij gelovig was want hij was samen Metgod..
Als we toch geluk gaan wensen: Frank de Boer zoekt vrouw.. Maar krijgt niks want hij heeft Australisch haar: Het Sydney.. George snapte de Clooney.. Toen Stevie Verwonder opkeek en vroeg aan Danny of die Blind was.. omdat hij op zijn been was gevallen en daar zat nu een aardige Giovanni van bronckorst.. Het was gebeurd in een agressie aanval in de keuken.. hij schreeuwde als ik een Messi ga ik los: Maar de gene die losging met dat mes was.. Wesley Sneijder.. .. Wesley was zo geschrokken van ruud zijn Gullit.. en Riep: ZO dat is nog een een karel de grote.. Hij wou vertrekken en nooit meer terugkomen met ron zwerver.. Maar die zat op een locatie maar kon niet zeggen waar die precies zat.. hij kon alleen zeggen dat: Tiger Woods, Wouter Bos, Jaap Stam, Michael Mols, Aad Mos en John de Wolf er ook waren..

hij schrok toen hij een geblaf hoorde : Het was maurisch de Hond.. dus Wesley vroeg: is dat een hond.. Maar ron zei nee doe niet zo Dennis Rodman.. Dat is een Koeman.. Hij had het nog niet gezegd of hij viel in Lysbeth haar List.. een pijnscheut in zijn kuit liet weten dat hij last had van een Dennis Bergkramp.. Dus ron schreeuwde: Bel een dokter Arthur Numan.. Arthur vroeg nog: Dr.Dre, Dr. Oetker of Dr. Anders? Hans is prima.. Arthur had ging telefoon dus hij vroeg de vrijpostige postbode om zijn brief naar Boudewijn te zenden.. De Postbode keek aan en zei: Ben je wel helemaal Glen Helder? IK gA toch ook niet op zoek naar Jort zijn Kelder..? NU IS DE JANMAAT vol zei Arthur en ik bel nu mijn Dick advocaat op.. en ik eis een corneto... Dat is nog eens duidelijke taal..

Nou.. ik zie het alweer.. de maat is vol.. Ik spreek jullie zeer binnenkort in levende lijve!... tot dan oogjes dicht en snaveltjes toe! deze jongen heeft morgen een lange reis voor de boeg! adjeu!

oohjah Andre ik neem Cameron Diaz mee..

  • 20 Augustus 2008 - 06:21

    Hester:

    Hey stef..

    Jij altijd met je enorme verhalen, die zal ik wel moeten missen.. maar leuk dat je weer naar huis komt!

    Tot snel en een goede reis!
    xx

  • 20 Augustus 2008 - 08:21

    René :

    He kerel,

    Mooi dat je weer thuis komt jongen naar het wonder schone Friesland, dan moeten we onder het genot van maar even je verhalen gaan aan horen..

    Oant Freed!!

  • 20 Augustus 2008 - 08:56

    Roald:

    jeuw boy...

    Mooi afsluitende story man. Ik ben erg benieuwd naar alle foto's, ik denk dat de dingen die je hebt gezien met woorden niet te omschrijven zijn, maar dat een foto veel meer zegt. Hope to c u soon!

    ciao

  • 20 Augustus 2008 - 10:11

    Anneke:

    Als je thuis komt bind ik al je verhalen in! Ik denk dat er 34775436 exemplaren verkocht worden!;)

    Ik wens jou een hele goede reis, pas goed op jezelf!

    XXX

  • 20 Augustus 2008 - 10:30

    Kanariepiet Niet....:

    hahahaha de am

  • 20 Augustus 2008 - 18:46

    Josina:

    Hey aapieeee! Wat heb je dat er allemaal mooi neergezet, ik krijg er helemaal kippevel van.. Ben blij dat je het daar zo super hebt gehad en vond je verhalen echt toff om te lezen! Maar door die verhalen bleef ik ook steeds onthouden wat voor mafkees je bent en duurde die tijd toch nog best lang.. Ben blij als ik je straks weer eens zie.. Goede reis en alvast veel plezier met je familie en al die andere gekken die je terug gaat zien! Laat het me maar weten wanneer je weer eens een keer een plekkie in je agenda hebt! Dikke kus, tot snel!

  • 11 Januari 2009 - 22:08

    Weitie!:

    Ik was even oude herinneringen aan het ophalen... en zie verdomme dat jij wel dik 2000 meer vieuws hebt gehad dan ik! hahahaha! Daar moet ik een peukje op roken!;)

    IK MIS HET!!!

    Nu maar weer leren:( ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

onbekend

Pappies en Mammies.. het is daar.. de verste van de verste de ergste van de ergste.. De nederneger is buitensporig gegaan..

Actief sinds 04 Feb. 2008
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 47915

Voorgaande reizen:

04 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

China

22 Oktober 2010 - 04 Februari 2011

Aarsie

21 Augustus 2008 - 09 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: