een franse poedel moet frans wel kennen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van onbekend talent - WaarBenJij.nu een franse poedel moet frans wel kennen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van onbekend talent - WaarBenJij.nu

een franse poedel moet frans wel kennen..

Blijf op de hoogte en volg onbekend

21 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

jah feestbeesten en grijze muizen.. doe gek want gewoon doe je al vaak genoeg!!.. hier is hij weer de man die oprah aan zichzelf doet twijfelen.. de reden dat apen mensentrekjes hebben.. de gast die moonboots koopt 3 dagen voordat hij het caribisch gebied bezoekt (geen grap)

ik heb ff met karl z'n noten gesproken.. en hij vond dat de serieuse noot overheerste in mijn verhalen.. dus op dat gebied ga ik een toontje lager zingen.. bedoel serieus zijn is leuk.. maar het moet geen gewoonte worden..

Deze dagen woekert er een orkaantje over het eiland.. er moet altijd plaats zijn voor een frisse wind.. en de wind krijg je dan vaak van voren.. dit betekend 6 meter hoge golven.. waar deze krullenbol zich na goed voorbeeld van herman brood.. zich compleet in laat storten.. HET IS HIER FANTASTISCH!!
Rondrijden op bepaalde stukken op het eiland wordt niet geadviseerd.. maar je kent me ik rij veilig of ik rij niet..
dus met een gordel en een snorkel is het best te doen..
alles gebeurd met een reden.. deze orkaan is dan ook een test..

" ik weet dat je me test piloot"

Voel me hier als een hetero in een darkroom.. ben voor geen 1 gat te vangen.. en ontwijken is een kunst.. vooral als het om serieuse gesprekken gaat.. ik begin er aardig snel in te worden

" im faster than a dog chasing a cat chasing a mouse chasing a piece of cheese thats shot out of a bazooka"

Na 1,5 maand begin ik me nu eindelijk ECHT thuis te voelen.. raar eigenlijk dat je gewenning ervaart als veiligheid.. ook al weet ik dat gewoonte een rebel is.. elke dag eet ik bij een ander restaurant.. en probeer elke dag een keuze te maken aan het diverse fruit dat dit eiland zich aanbied.. (dat geld eigenlijk ook voor de drank) want wat een drank op dit eiland.. ik kwam hier met een bachelor aan drank kennis maar door me baan en het verdiepen in het uitgaansleven kom ik straks terug als dokter anders!! ( het schijnt dat je ervoor kan leren)

het uitgaan is zo relaxt hier.. woensdagavond gaan we meestal naar bamboo bernies.. een tent dat ligt aan een fokking mooi strand.. met in het midden een bar met rieten dak.. er is een zwembad.. ( de eerste avond had iemand al verloren met rock paper sissors en moest met kleren en al erinspringen) maar echt een mooie tent.. op woensdagavond is het ladys night.. vrouwen gratis drank.. dus met mijn manen.. is dat prima vertoefen!.. neej ik stap gewoon heel lief op zon meisje af en zeg subtiel: WAT STA JE HIER NOG?? DO YOU SEE A DRINK IN MY HAND?? MAKE YOURSELF USEFULL..

dat soort dingen moet je subtiel aanpakken.. en subtieler dan een bek als een scheermes ..is niks..

"scherper dan gilette.. in verkeerde handen dodelijk"

probeer elke avond wat leuks te doen.. en tot nu toe lukt dat aardig .. ik leef volgens:

"ABSENS CARENS"

zoek het op.. google het... wikipedia ut.. dan snap je wat ik bedoel..

me baas had deze week goed nieuws voor me.. ik mag op ko(t)s(t)en van de zaak naar : anquilla, st barts en saba.. allemaal kleine eialnden hier in de buurt.. om te kijken hoe het daar is.. echt een kutopdracht.. maar geen zorgen.. ik gedraag me als rigillio tuur bij zijn vriendin: IK SLA ME ER WEL DOORHEEN..
hoorde dat het in Nederland echt kut weer is.. -5 graden.. regen en sneeuw.. KUT VOOR JULLIE!!.. maar wees blij met de mensen om je heen die kunnen je hart verwarmen.. de zon doet dat werk hier voor me.. sommige dingen in het leven zijn onbetaalbaar.. voor de rest moet je gewoon dokken.. en zo is het..

De grap met de schoenen op de foto begint een btje oud te worden.. dus die haal ik eraf.. en heb ff wat fotos van de omgeving gemaakt.. gewoon om te laten zien dat ik geen grappen maak.. ohjah.. in april komt de geert wilders film uit.. kan vanaf hier ff zien hoe nederland straks door gesluierde mensen ingenomen wordt.. geef mij dan maar een orkaantje hoor.. maar die film over de koran.. ik heb hem al gezien..
maar ik vond het boek toch beter.. voor de rest gebeurd hier voor mijn gevoel niet veel bijzonders.. behalve dan dat mijn billen steeds meer op mijn mac book gaan lijken.. .. ik zal daar volgende x ff een foto van maken.. tis echt niet te geloven..
voor de rest blijft de man in de spiegel wel bakplatisch zeg.. pfff.. ik voel me als een gierige tourist in een restaurant: niemand kan tippen..

Het internet gaat hier trouwens fokking langzaam.. dus mis wel een btje goede muziek om me heen.. download hier met limoendraad (de echte kenners weten wat ik hiermee bedoel)
dus als je denkt te weten wat ik bedoel komt hier het adres..

Goede antwoorden kunt u sturen naar:

S.Smeenk
bushroad 62a
Phillipsburg
St.Maarten

Foute antwoorden kunt u sturen naar:

S.Smeenk
C.O Vogestreet
Philipsburg
St.Maarten

k ben zo meelig dat er alweer 12 taarten klaar staan in die oven hier.. het is hier prettig pasen.. zondag gaan we met een groep van 15 naar anquilla daar op het strand overnacht en maandag is er een reggae concert.. waarom heb ik iedereen die ik lief heb niet geslikt als bolletje en meegenomen??
IK WIL BOLLETJE..

oohjah.. ik ben zondag naar de kerk geweest.. zon gospel kerk.. heb toch een partij koppijn ervan gekregen.. er vlogen allemaal kogels door de kerk die ik wou koppen.. tis geen pretje.. maar het zingen was wel swingend.. maar het zijn 8 zinnen die ze ongeveer 12 minuten achterelkaar herhalen.. een btje propogandistisch (god wat zeg ik dat weer mooi).. wietske keek mij aan na een half uur omdat ik verband om me voet had (ik had een blaar waar het hele eiland U tegen zegt) STEF JE KRIJGT NU LAST VAN JE VOET.. dus toen zijn we strompelent naar buiten gegaan.. wat een avontuur.. maar de hosti's waren wel lekker zeg.. daar kan geen macje tegenop..

dan nu toch nog een serieuse noot.. toontjes lager zingen zijn voor tony moeilijk.. en om zijn goede advies op te volgen.. volg ik volgelingen volgens vroege vogels.. heb ff nagedacht over het fenomeen liegen!

heb me voorgenomen meer eerlijk te zijn in me verdere leven..
liegen, ik zeg niet dat ik vaak doe maar het er wel teveel tijd ingestoken..
het probleem van liegen is gewoon dat een kleine vonk zorgt voor een groot vuur.. je begint met een kleine leugen en om die in te dekken moet je daarop weer liegen.. totdat je uiteindelijk verstrikt zit in een web waarin jij jezelf niet meer in herkent en onmogelijk zonder kleerscheuren uit kunt komen..
als je vanaf het begin eerlijk bent.. kan niemand je wat verwijten en kun je mensen altijd recht in de ogen aankijken..
Misschien is het voor mensen in het begin een schok maar uiteindelijk zullen ze je meer waarderen omdat je op bepaalde punten een open boek voor ze bent..
en zeg nou zelf.. een open boek leest toch een stuk prettiger dan een dicht boek?

Mensen.. oogjes dicht en snaveltjes toe.. ik ga me sigaar opsteken en genieten van de reacties op dit verhaal.. ben echt blij dat iedereen dit leest.. doet me echt zo goed.. voor iedereen die dit leest.. tot snel.. ga niet zeggen dat ik jullie mis.. maar zou het echt fijn vinden om gewoon een avondje te flexxxen..

Out of many.. 1 people..









  • 21 Maart 2008 - 07:43

    Bob Spons:

    post retour, onvoldoende gefrankeerd

  • 21 Maart 2008 - 11:07

    Josina:

    ga natuurlijk ook heus niet zeggen dat ik je mis..
    ga wel zeggen dat je moet genieten, wij genieten hier namelijk ook van de regen en sneeuw (L) heerlijk..
    mooi verhaal weer aapieeeee!
    kuss!

  • 21 Maart 2008 - 16:27

    Jannike:

    haha skeetje,
    Mooi verhaal weer, en mooie foto's ik pink ff een traantje weg!
    Vergeetonsnietje!

    liefs!!

  • 21 Maart 2008 - 17:16

    Ilse:

    zien we daar een buikje op de foto?? hahaha moet ik maar een dieet voor je gaan maken?? haha neej hoor....lekker genieten daar!!!

    veel plezier nog,
    xje

  • 21 Maart 2008 - 17:29

    Aaannneke:

    Prachtig skatsje!:D

    Tot bels!

    xxxxxxxxxxx

  • 21 Maart 2008 - 19:22

    Rene:

    He kerel,
    Even een klein berichtje uit een nat en guur Nederland, zelfs in Engeland was het beter.. Zal je van de week op het werk wel een verslag uit brengen hoe het was..
    Maar een lekker blaartje onder je tere voetje..haahah
    Gr Rene, Jo en Jildou

  • 21 Maart 2008 - 19:36

    Janine&Etienne:

    Alles goed daar?? volgens mij vermaak je je daar bjusterbaarlik!! een vraag...
    hoe krijg je 's morgens die blauwe veren uit je bek??? heeft dat ook een zusje? dan laat ik Janine thuis lekker hoor!!!!

    tot snel!!!

    nog 10 weken.

  • 21 Maart 2008 - 19:42

    Timba:

    KK..HAHAHAHAHA..die vogel!!:D:D
    soisow puur, omg ik hendel die picture echt niet:D!!

    Jij hebt het mooie weer daar mee, wij hebben bacchus..je weet het zelf.
    De O die standaard spit en de track van kuni door onze oren!
    Genieten zoals met resident evil in '98.

    Haha die swampa mag er ook zn, ik weet soisow wat wij gaan doen als jij hier weer bent! 24e per dag, wat maakt et uit, het mooiste uit ons leven hebben we togh al meegemaakt.

    trouwes, die film van wilders wordt alleen in st. maarten uitgebracht. opzich wel nice.

    Ik zou je nog bellen maar je beltegoed was op, dus ik zo naar die man van de winkel, maar die was er dus niet, ik met hem bellen maar hij fietste gewoon door. dus ik er achteraan, maar hij gaf geen kick. ik voelde er ook helemaal niets van, of ik nou wel of niet goed keek. sommige mensen leren het nooit. dus ja, je kan als ei wel in de pan liggen, maar dan moet je niet gaan zeuren als je et te heet krijgt, want daar word je soisow hard van!

    Het gaat weer vrij soepel zo in de avond, de spaanse rust is goed te doen, ik leg em je snel uit, zodat we weer op de bekende lijn zitten..

    waslijn, telefoonlijn, achterlijn, zijlijn, zoals de zon morgen opkomt..zal ie savonds als het even tegenzit doorgaan met het verhaal waar hij de volgende dag eigenlijk pas mee zou beginnen.

    .echt puur.

  • 22 Maart 2008 - 17:38

    De Koning:

    niks is puurder.. dan op je eigen reacties reageren.. ik vermaak me idd bjusterbaarlik! hahaha

    en we zijn achterlijn en lijntje vergeten.

  • 22 Maart 2008 - 22:12

    Jannike:

    De boel bloed inderdaad behoorlijk dood steffie, niet best.
    Gelukkig ben ik je #1 fan!

  • 24 Maart 2008 - 10:27

    Toner:

    ik vertelde george laats die grap ook nog, maar die snapte de clooney

  • 24 Maart 2008 - 14:08

    Lin:

    leukk om je verhalen weer te lezen stef!

    kusje uit het-ook-niet-zo-koude-macau :D

  • 25 Maart 2008 - 14:00

    Eddiee Half:

    yeah yeah!

    lekker lekkah!!

    Hebt inmiddels al drie het goede idee gehad om anquila te gaan bezoeken dat je letterlijk je neus er vol van hebt met kip, steak, burger en vallende moteren

    Maak je geen zorgen..

    Next week Anquila;

    slapen op een bed van bamboos op een 6 meter hoge golf, aanmeren uit de branding op een krijt wit strand en daar 1 van je dokter anders drankjes in je snorkel gestouwd krijgen

    wat een kodak momentje

    Zie je daar

  • 25 Maart 2008 - 18:57

    Paula:

    Heey Sjoerd leuk verhaal weer hoor. Maar die hyves van jou kan ik niet vinden...?
    Zelfs niet aan t uiteinde van de regenboog...:D
    Groetjes van Paula

  • 26 Maart 2008 - 13:59

    Bolly:

    Bolletje is toch echt hier hoor, hahaha

  • 26 Maart 2008 - 20:09

    Olicious:

    joooo gozert..

    HOE IS HET DAN ??

    WHERE YOU @ DAWG??? Chillen with the bitches ?

  • 28 Maart 2008 - 08:56

    Lowtje:

    haha.. 't pau.... 't pua...

    kerel is zo puur als de low en de tsmo in een tent vol met highs society bitches...en de alle deuren openende sleutel van kevin . wie kan er over mee praten...
    ik wil niet zeggen dat ik een bad-ass ben... meer m'n ass is vaak bad. wie kan er over mee praten...
    de boi die met 1 oog dicht, 1 hand op z'n zaakje.. in z'n andere hand 2 baco's, een bierie en een schwampa fixt.
    laat me niet beginne...
    over badasses gesproken... 't verhaal gaat rond dat er een grote neger samen met 2 maten die hij kende... door 't centrum liep in z'n blote tak.
    geloof je het zelf?
    als ik 'm zie zeg ik: DAT IS MIJN DING BITCH! ghehe.. beetje respect innen met mijn pronkstuk..

    wat nou met dat adres G.. wil je DvD's ontvangen? kan ik voor je regelen.

    hier is alles.. zoals het alleen maar kan zijn wanner de synoniem voor badness hier niet is... timiede!

    haha.. veel love van je brada
    kapitein H.G.

  • 28 Maart 2008 - 18:21

    Mary:

    Beste Stef,

    Wat ben je toch ook weer een figuur, maar laten we binnenkort maar even meeten, met wiets en an er ook bij want ik heb jullie nu al een week niet gezien en dat akn natuurlijk niet...

    morgen filmpje pakken anders?? of vanavond?

    x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

onbekend

Pappies en Mammies.. het is daar.. de verste van de verste de ergste van de ergste.. De nederneger is buitensporig gegaan..

Actief sinds 04 Feb. 2008
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 48029

Voorgaande reizen:

04 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

China

22 Oktober 2010 - 04 Februari 2011

Aarsie

21 Augustus 2008 - 09 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: